Produkt dnia
Specialized Jett Comp 29 2017
Specialized Jett Comp 29 2017
3 499,00 zł 2 449,30 zł
szt.
Specialized Pitch Comp 2016
Specialized Pitch Comp 2016
2 799,00 zł 1 959,30 zł
szt.
Specialized Jett Sport 29 2017
Specialized Jett Sport 29 2017
2 399,00 zł 1 679,30 zł
szt.
Kross Trans Alp 2017
Kross Trans Alp 2017
2 199,00 zł 1 759,20 zł
szt.
KROSS MODO
KROSS MODO
849,00 zł 679,20 zł
szt.
SPECIALIZED Air Tool Road Mini Pump
SPECIALIZED Air Tool Road Mini Pump
129,00 zł 90,00 zł
szt.
Specialized Roubaix Sport 2018 (56)
Specialized Roubaix Sport 2018 (56)
9 999,00 zł 6 999,30 zł
szt.
Specialized CrossTrail - Hydraulic Disc 2018
Specialized CrossTrail - Hydraulic Disc 2018
2 499,00 zł 1 749,30 zł
szt.
SPECIALIZED AMBUSH kask rozm L
SPECIALIZED AMBUSH kask rozm L
699,00 zł 489,30 zł
szt.
Lezyne GPS mini Special Edition
Lezyne GPS mini Special Edition
399,00 zł 299,00 zł
szt.
SCOTT Spark 970 2018 rozm M
SCOTT Spark 970 2018 rozm M
7 799,00 zł
szt.

Specialized Epic Comp FSR 2018

specialized_epic_comp_fsr_1.jpg
  • promocja
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
Cena: 9 449,30 zł 13 499,00 zł 9449.30
ilość szt.
* - Pole wymagane
Ocena: 0
Producent: Specialized
Kod produktu: 1C35-217C6

Opis

Choć ostatnio całą śmietankę zgarnia włókno węglowe, aluminium wcale jeszcze nie odeszło w zapomnienie - zwłaszcza, jeżeli jest to stop M5 spawany w technologii D'Aluisio Smartweld i wykorzystany w modelu Epic Comp Alloy. Rower jest lekki, sztywny i niewiarygodnie wytrzymały. Ale to jeszcze nie wszystko - zastosowaliśmy w nim nową wersję technologii tłumienia Brain, która rozsławiła imię Epic na całym świecie. W ostatnich latach trasy zawodów zmieniły się nie do poznania. Stały się bardziej strome, bardziej techniczne - ogólnie o wiele bardziej wymagające. Ale my nie boimy się zmian. Wręcz przeciwnie - są dla nas okazją by stworzyć coś wyjątkowego, co da zawodnikom Pucharu Świata i jeźdźcom XC przewagę już na linii startowej. Zebraliśmy wszystkie cechy odpowiedzialne za dobre czucie roweru, jak kąt główki ramy, odległość suport-stery w pionie i w poziomie, długość tylnego trójkąta, wyprzedzenia widelca - i poddaliśmy je ponownej analizie. Zaczęliśmy od wydłużenia wysięgu, by poprawić stabilność przy dużej prędkości i zwiększyć ogólny komfort jazdy. Regulowana sztyca? Czemu nie - a skoro już, to nie tylko opcja XC z krótkim skokiem, ale pełnowymiarowa, pasująca do rury podsiodłowej 30,9 mm. Kąt główki ramy? Pochyliliśmy - oczywiście uwzględniając ogólny wpływ na sterowność. Dołączyliśmy widelec z niestandardowym wyprzedzeniem 42 mm, który w połączeniu z pochyloną główką daje pewność w ciasnych zakrętach i przy nagłych zmianach kierunku jazdy. Następnie przyszła kolej na nową wersję technologii Brain - Brain 2.0. Już pierwszy Brain całkowicie zrewolucjonizował rowerową amortyzację, usuwając kilka odwiecznych problemów. Wygrywał kolejne zawody i solidnie zapracował na naszą pozycję lidera innowacyjności w zakresie zawieszenia, ale wciąż wierzyliśmy, że stać nas na więcej. Z podstawowych praw fizyki wynikało, że po przesunięciu zaworu bliżej tylnej osi znajdzie się on w najczulszym punkcie układu. Po dniach, wieczorach i nocach spędzonych z zespołem RockShox, światło dzienne ujrzał nowy Brain, który jest więcej, niż tylko ulepszoną "jedynką". W porównaniu z pierwowzorem o niebo lepiej reaguje na nierówności i o wiele stabilniej tłumi wstrząsy. Uproszczone zostało również podłączenie do łącznika amortyzacji, co ułatwia przepływ oleju i sprawia, że poziom wzajemnej integracji systemu nie ma sobie równych na rynku. Sercem roweru jest rama ze stopu M5 spawana w technologii D'Aluisio Smartweld, polegającej na użyciu większej ilości materiału w najbardziej obciążanych spawach, dzięki czemu aluminiowa rama jest znacząco sztywniejsza na każdym łączeniu rur, ale zachowuje ugięcie w pionie. Osprzęt Epic Comp Alloy nie pozostawia wiele do życzenia - obejmuje 11-biegową przerzutkę SRAM GX, hamulce SRAM Level TL oraz aluminiowe koła Roval Control. Przygotuj się na Epic-ką jazdę! Rama ze stopu M5 Premium z technologią D'Aluisio Smartweld posiada wszystkie główne zalety aluminium, jak niska masa i wytrzymałość. Widelec RockShox Reba RL z regulacją odbicia i kompresji skutecznie pochłania małe i duże nierówności. 11-biegowy napęd grupy SRAM GX zapewnia płynną zmianę przełożenia i daje komfort korzystania z jednorzędowej korby.

 

Specyfikacja techniczna:

Rama: Aluminium M5 z spawami D'Aluisio Smartweld Technology. 12x148mm, wewnętrzne prowadzenie linek. Skok 100mm

Dumper: RockShox / Specialized Micro Brain z zaworem Spike Valve, AUTOSAG, 51x257mm

Widelec: RockShox Reba RL 29, Solo Air, tłumienie powrotu, taperowana rura sterowa, 110x15mm Maxle. 100mm skoku, 42mm offset

Suport: Gwintowany BB 24mm

Mechanizm korbowy: Race Face Aeffect, 6000, 30 zębów

Manetki: SRAM GX, trigger, 11-biegowy

Przerzutka tylna: SRAM GX, długi wózek, 11-biegowa

Łańcuch: KMC X11, 11-rzędowy

Kaseta: SRAM XG 1150, 11-biegowa, 10-42t

Hamulce: Hydrualiczne, SRAM Level TL

Klamki hamulcowe: SRAM Level TL

Obręcze: Roval Control 29, szerokość obręczy 22mm, przystosowane pod system bezdętkowy.

Piasty:

Przód: Specialized disc, sealed cartridge bearing, 15x110mm spacing, torque caps, 32h,

Tył: Specialized disc, sealed cartridge bearings, 12x148mm spacing, 32h

Opony:

Przód: Fast Trak, GRIPTON, 29x2.3", oplot 60 TPI, przystosowane pod system bezdętkowy.

Tył: Przód: Fast Trak, GRIPTON, 29x2.1", oplot 60 TPI, przystosowane pod system bezdętkowy

Wspornik kierownicy: Aluminiowy, Specialized XC, wykonany w technologii 3D, 4 śruby, kąt 6 stopni.

Kierownica: Specialized Mini-Rise, aluminium 6000, 8 stopni cofnięcia, 6 stopni do góry, 10mm wniosu, 720mm szerokości, 31.8mm średnica

Chwyty: Specalized Sip Grip

Wspornik siodła: Specialized, aluminiowa, 30.9mm

Siodło: Body Geometry Phenom Comp, pręty Cr-Mo, 143mm szerokości

 

 

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl